Selasa, 24 Mei 2011

Penerbangan khas pada bulan Jun

Terima kaseh atas sokongan yang telah di beri kan oleh orang ramai dan maklum balas yang memberangsangkan oleh para jemaah kami di Syariakt DZ Travel & Tours Sdn Bhd telah bersetuju untuk menambah satu lagi penerbangan khas pada bulan Jun 2011 ini .Pakej khas ini adalah tambahan daripada pakej pakej yang telah sedia ada iaitu 4 dan 14 Jun 2011 .

Pakej istimewa ini dijangka akan berlepas pada 18 Jun 2011 dan akan kembali ke tanah air pada 29 Jun 2011 .Pakej istimewa ini mengenakan harga yang sangat kompititif dan Syarikat berasa sangat yakin ia nya akan mendapat sambutan yang menggalakan .

Sepanjang 12 hari bersama pakej ini ,para jemaah akan menghabiskan masa selama 3 hari di Madinah dan 8 hari di Makkah . Antara tempat yang menarik sepanjang berada di Madinah ialah jemaah akan di bawa ke kebun kurma milik Saidina Osman Bin Affan . Istimewa nya kebun ini kerana nama Saidina Osman masih tertera didalam " geran tanah " sehingga hari ini . Kisah menarik ini akan di ceritakan semasa jemaah berada di sana nanti .

Kami juga menyediakan aturcara yang menarik lagi padat untuk para jemaah sepanjang berada di Makkah .Ini bagi memastikan supaya para jemaah tidak merasa bosan duduk di dalam hotel . Dan yang lebih menarik nya , selain daripada tempat tempat bersejarah yang telah di rangka kan , DZ Travel & Tours juga akan menyediakan satu hidangan menu yang tersangat istimewa . Hidangan menu istimewa yang di maksudkan itu adalah hidangan " nasi mandi " .Hidangan menu istimewa ini jarang di hidangkan oleh syarikat pelancungan sebelum ini .

Pada mereka yang merancang untuk bersama DZ Travel & Tours di masa akan datang jemaah boleh lah merujuk pada ' pamplet ' syarikat seperti yang dilampirkan di bawah atau boleh menghubungi saya  : -

                                 Hj Azman Bin Hj Abdullah       -     012-2660631


Untuk makluman semua ,Pakej istimewa khas ini cuma berharga RM 4990 .00 .
Penrbangan : Kuwaits Airways
Jadual lengkap akan di keluarkan seminggu sebelum berangkat , InsyAllah .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan