Selasa, 31 Mei 2011

Tentang DZ Travel & Tours S/B

DZ Travel di tubuhkan skitar Ramadhan 2010 . Waktu tu ada saya , Tn Hj Iqbal dan Tn Hj Daruzzaman .Tn Hj Iqbal berpengalaman lebih daripada 15tahun dalam menguruskan jemaah Umrah dan Haji . Begitu juga dengan Tn Hj Daruzzaman . Tapi saya bermula pada tahun 2000 selepas 2 tahun balik daripada menunaikan haji pada tahun 1998 .

Sehingga hari ini ( Jun 2011 ) DZ Travel telah ada 10 orang staff dan bermula Mac 2011, DZ Travel telah menghantar 1 kumpulan ( group ) terdiri daripada 33 orang bagi menunaikan ibadah umrah .DZ Travel telah berjaya menghantar 2-3 group setiap bulan pada bulan bulan berikut nya . Dan sehingga hari ini DZ Travel telah menghantar 7 kumpulan bagi maksud yang sama. Bulan Jun ini kita terpaksa menambah satu lagi penerbangan atas permintaan orang ramai , selain daripada 2 tarikh yang telah di tetapkan dalam takwim DZ Travel & Tours S/B .

Di dalam rekod saya , beberapa orang jemaah telah membuat tempahan awal untuk menunai ibadah umrah pada tahun 2012 .Ini adalah kerana DZ Travel bukan sekadar menghantar jemaah menunaikan ibadah umrah semata mata tetapi kami juga memastikan para jemaah mendapat satu perkhidmatan yang paling memuaskan sesuai dengan kadar yang telah di persetujui .

Ibarat orang menjual kereta , kami menjual kereta yang berjenama , yang mana ciri ciri yang terdapat pada kami adalah yang bemutu tinggi .

Untuk mengetahui lebih lanjut ciri ciri keistimewaan yang kami berikan kepada setiap jemaah yang telah bersama dengan kami , SMS kan alamat e-mail anda ke :-
                                                            Hj Azman Bin Hj Abdullah
                                                                   012-2660631
                                                        e-mail : haji_azman@yahoo.com
                                         Segala maklumat yang kami berikan adalah  PERCUMA

1 ulasan: